Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Τράβα Σκανδάλη..

Σταμάτα πια να με βασανίζεις....σταμάτα να έρχεσαι και να φεύγεις...βαρέθηκα να κυνηγάω σκιές και φαντάσματα...γιατί δε με λυπάσαι;;; Γιατί;;; Και αυτά τα όνειρα..αχ αυτά τα όνειρα..!!!Τόσο αληθινά και συνάμα τόσο ψεύτικα...σαν τα λόγια σου...τα λόγια που δεν ήθελα πιστέψω και όμως το έκανα...Και η σιωπή;;;Φωνάζει όλα αυτά που δεν λες....όλα αυτά που κρατάς κρυμμένα..Μίλα επιτέλους..Τι φοβάσαι;;Αγάπη μου όταν είσαι ήδη νεκρός οι σφαίρες δε σε σκοτώνουν πια. Τράβα σκανδάλη λοιπόν.....


Δε με ελέγχω πια...δεν ελέγχω το μυαλό μου...Φωνάζω,σε βρίζω...λέω τέλος..και ένα αναπάντεχο χαμόγελο επισκέπτεται τα χείλη μου...Ανακούφιση..."Τελείωσε!" λέω...Ναι τελείωσε για κάποιες ώρες μόνο...μετά σκέψεις κατακλύζουν πάλι το μυαλό μου...μελαγχολία και πάλι...η μόνιμη μου συντροφιά τον τελευταίο καιρό..και εσύ αρνείσαι πεισματικά να πάρεις τη θέση της...Δεν πειράζει..Κάποια στιγμή θα με βαρεθεί και θα φύγει και αυτή..Μη στενοχωριέσαι κάτι άλλο θα βρώ να ασχολούμαι..δε ξεμένω...δε σταματάω να με βασανίζω..Όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα μου δεν είσαι εσύ...το περίμενα από σένα...ο εαυτός μου με φοβίζει..με φοβίζουν αυτά που έκανα και αυτά που σκέφτομαι να κάνω στο μέλλον...Γι' αυτό σου λέω τράβα σκανδάλη...

-Ααα ναι, γιορτάζω σήμερα..παραλίγο να το ξεχάσω...και εσύ το ξέρω...Ας βάλω τα "γιορτινά" μου λοιπόν να μου ευχηθείς..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου